آیفون های 2019 کماکان از پورت لایتنینگ بهره می برند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش سایت ژاپنی Mac Otakara، آیفون های 2019 به جای بهره گیری از پورت USB-C، همچنان از پورت لایتنینگ استفاده خواهند کرد. پیش تر، گزارش هایی در رابطه با آنالیز اپل برای تعبیه پورت USB-C در آیفون های جدید منتشر شده بود. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم سایت Mac Otakara که ارتباط خوبی با شرکت های آسیایی تامین کننده قطعات محصولات اپل دارد، به درستی پیش بینی کرد که آیپد پرو 2018 به جای پورت لایتنینگ، از پورت USB-C بهره می برد.

آیفون های 2019 کماکان از پورت لایتنینگ بهره می برند

همچنین در گزارش این سایت آمده اپل بار دیگر در جعبه این آیفون ها، شارژ 5 وات USB-A را قرار خواهد داد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، یعنی کاربران این گوشی های گران قیمت باید بار دیگر هزینه اضافی برای خرید شارژر سریع متحمل بشوند.

تصمیم اپل برای وفادار ماندن به پورت لایتنینگ چندان هم تعجب آور نیست. از آنجایی که اپل می خواهد آیپد پرو را به عنوان یک جایگزین مناسب لپ تاپ ها مطرح کند، این گجت باید با انواع و اقسام هاب ها و لوازم جانبی مختص لپ تاپ های مجهز به پورت USB-C سازگار باشد. اما اپل برای آیفون چنین هدفی در سر ندارد و این یعنی کاربران همچنان باید به استفاده از لوازم جانبی مربوط به پورت لایتنینگ بسنده نمایند.

با این حال، تصمیم اپل برای ارائه شارژ 5 واتی بسیار ناامیدنماینده است. از آیفون 8، این گوشی ها از قابلیت شارژ سریع بهره می برند اما اپل -حتی وقتی که قیمت آن ها از مرز 1000 دلار عبور کرد-هیچوقت شارژر مناسب این فناوری را در جعبه آن ها قرار نداده است.

منبع: The Verge

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5424

به "آیفون های 2019 کماکان از پورت لایتنینگ بهره می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون های 2019 کماکان از پورت لایتنینگ بهره می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید