ادعا های عجیب درخصوص مالکیت بر دره فرحزاد

به گزارش مهسان بلاگ، شهردار منطقه 2 شهرداری تهران گفت: در برخی موارد شاهد هستیم که عده ای نسبت به مالکیت بر اراضی فرحزاد ادعا هایی مطرح می کنند.

ادعا های عجیب درخصوص مالکیت بر دره فرحزاد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رسول کشت پور شهردار منطقه2 تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی فرهنگی منطقه 2 تهران گفت: با توجه به تمام محدودیت های اقتصادی شهردادی منطقه 2 تلاش کرد تا پروژه جدید افتتاح و پروژه های نیمه تمام را تکمیل کند.

کشت پور بیان نمود: مرکز دپوی زباله این منطقه را ظرف مدت شش ماه در قالب طرح مشارکتی به مجموعه ورزشی تبدیل کردیم.

وی ادامه داد: برای فرحزاد باید زیاد کار کنیم و ما هنوز از شرایط راضی نیستیم امیدوارم شورای شهر در طرح تفصیلی منطقه فرحزاد ما را یاری کند.

شهردار منطقه 2 تهران افزود: مردم گرفتار نوسازی و تجمیع خانه های خود هستند و من به همین دلیل در کمیسیون ماده 5 شرکت می کردم و امیدوارم همکاری لازم مدیریت شهری را برای طرح تفصیلی همراه داشته باشیم.

کشت پور گفت: برخی ادعای مالکیت بر روی اراضی فرحزاد دارند و ما هنوز نتوانستیم برای منطقه اقتصادی فرحزاد کار مهمی انجام دهیم.

وی افزود: یکی از مسائل ما ضوابطی است که در برخی موارد دست و پا گیر می شوند و امروز حضور رئیس شورای شهر را گامی در جهت کاهش مسائل و حل ان ها میدانیم.

شهردار منطقه 2 تهران گفت: در بحث حمل و نقل عمومی و توسعه همه جانبه آن تلاش می کنیم با تکمیل خط 6 و 7 مترو 250 هزار نفر از ساکنان منطقه 2 از حمل و نقل ریلی استفاده می کنند.

کشت پور ادامه داد: برای تکمیل این خطوط نیازمند اعتبارات خاص هستیم که این اعتبارات را از محل های غیر نقد تامین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از پروژه های منطقه سه ماه آینده آماده افتتاح و بهره برداری می شود.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31985

به "ادعا های عجیب درخصوص مالکیت بر دره فرحزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعا های عجیب درخصوص مالکیت بر دره فرحزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید