افتتاح یک هتل سه ستاره و یک کارگاه صنایع دستی در رضوانشهر

به گزارش مهسان بلاگ، در سومین روز از دهه مبارک فجر هتل مهستان و یک کارگاه تولیدی در شهرستان رضوانشهر افتتاح شد.

افتتاح یک هتل سه ستاره و یک کارگاه صنایع دستی در رضوانشهر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر هتل سه ستاره مهستان و یک کارگاه البسه محلی با حضور شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، محمدمهدی مظفری فرماندار رضوانشهر و جمعی از مسئولان شهرستانی در پره سر رضوانشهر افتتاح شد.

این واحد گردشگری در زمینی به مساحت 2000 متر با زیربنای 2700 متر و در 5 طبقه بنا شده و این پروژه با حجم سرمایه گذاری 4 میلیارد و 400 میلیون تومان زمینه اقامت گردشگران را در منطقه فراهم نموده است.

12 اتاق و 50 تخت در این هتل جانمایی شده که با این ویژگی ها زمینه اشتغال برای بیش از 45 نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم محقق شده است.

در ادامه برنامه ها کارگاه تولیدی البسه محلی نیز با حجم سرمایه گذاری 70 میلیون تومان افتتاح و برای 3 نفر اشتغال ایجاد شد.

شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در مراسم افتتاحیه این واحد اقامتی با بیان اینکه گردشگری پایدار، رشد مالی و درآمدزایی با حضور گردشگران محقق می گردد افتتاح هتل سه ستاره مهستان را گامی در جهت رسیدن به پویایی در شهرستان رضوانشهر خواند.

او توضیح داد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه به توسعه پایدار را به عنوان هدف دنبال نموده تا با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و همت دستگاههای دولتی به بالندگی برسد.

این مسئول با اشاره به ظرفیتهای شهرستان رضوانشهر در جذب گردشگران اذعان کرد: مناظر طبیعی ،تاریخی ،صنایع دستی و هنرهای سنتی این شهرستان نشان از غنای فرهنگی مردمان این خطه دارد و کوشش برای معرفی این ظرفیت های ارزشمند، گامی در راستا رشد صنعت گردشگری قلمداد می گردد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5134

به "افتتاح یک هتل سه ستاره و یک کارگاه صنایع دستی در رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح یک هتل سه ستاره و یک کارگاه صنایع دستی در رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید