افزایش 11 درصدی جابجایی مسافران از خطوط ریلی در هرمزگان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل راه آهن هرمزگان از افزایش جابه جایی مسافر از خطوط ریلی این استان خبر داد.

افزایش 11 درصدی جابجایی مسافران از خطوط ریلی در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران، حسن ماسوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جابجایی مسافر از راه آهن هرمزگان افزایش یافته است، اظهار کرد: جابجایی مسافران در دو ماهه سال 98 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 205 هزار و 869 نفر مسافر در خطوط ریلی استان جا به جا شده اند، اظهار کرد: این جابجایی از طریق 436 رام قطار به صورت رفت و برگشت از مبادی تهران، اصفهان، یزد و مشهد انجام گرفته است.

مدیرکل راه آهن هرمزگان شرح داد: همچنین در این مدت 191 میلیون و 537 هزار و 279 نفر کیلومتر طی شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

ماسوری با بیان اینکه از آغاز پیش فروش بلیت قطارها برای حدفاصل تاریخ های اول تیر لغایت 15 مرداد ماه خبر داد و افزود: فروش بلیت قطارهای رجا از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 19 خرداد ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

مدیرکل راه آهن هرمزگان افزود: مطابق برنامه ریزی اجرا شده، آغاز فروش بلیت قطارهای این شرکت برای نیمه نخست تابستان از طریق دفاتر فروش به صورت حضوری ساعت 10 صبح روز یکشنبه 19 خرداد است.

ماسوری شرح داد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره تلفن 5149 تماس گرفته و یا به سایت اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

وی در انتها اظهار کرد: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت می توانند به صورت شبانه روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 10470

به "افزایش 11 درصدی جابجایی مسافران از خطوط ریلی در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 11 درصدی جابجایی مسافران از خطوط ریلی در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید