برای بقا در لیگ می جنگیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران مجید جلالی پس از تساوی تیمش در برابر سبزپوشان نصف دنیا در نشست خبری گفت: ما بازی خوبی را در مقابل ذوب آهن ای که امروز یکی از بهترین بازی های خود را کرد انجام دادیم و فکر می کنم اگر در بخش حمل بازیکنانم کمی باورهای خود را بالاتر ببرند قوی تر می شویم و آینده بهتری خواهیم .

برای بقا در لیگ می جنگیم

وی پیرامون هدف گذاری تیم نساجی تا انتها لیگ اعلام کرد: بیشترین هدف و برنامه ای که داریم این است که در لیگ برتر بمانیم و صندلی خوبی را در میانه های جدول از آن خود کنیم.

وی با اشاره به جدایی خود از پیکان اعلام کرد : من شخصا علاقه ای به تغییر تیم ندارم و معتقدم مربی با ماندن بیشتر می تواند به یک تیم یاری کند و برنامه های بلند مدت داشته باشد اما خوب متاسفانه مشکلاتی پیش آمد که منجر به جدایی من از پیکان شد.

سرمربی نساجی درباره پیوستنش به این تیم ادامه داد: پس از آن در دو مقطع با تیم نساجی گفت وگو کردیم و من با توجه به زمان کم باقی مانده تا شروع نیم فصل به این تیم پیشنهاد کردم که مربی خود را حفظ نمایند اما گویا مشکلاتی داشتند و اگرچه جواد نکونام تیم خوبی را جمع نموده و زحمات زیادی کشیده است اما به هر حال عالم مربیگری همینطور است.

وی به تمجید از تیم نساجی پرداخت و اضافه کرد: من آنچه که از این تیم در این بازی بازی های تدارکاتی دیدم این است که بازیکنان نساجی قابلیت های بیشتری دارند که در ادامه لیگ اثبات می نمایند؛ همچنین ما طرفداران ولی خیلی خوبی داریم چه از قائمشهر تا اصفهان برای حمایت از نساجی به استادیوم آمده بودند و ما در نظر داریم از ظرفیتی طرفدارانمان نیز به ویژه در قائمشهر استفاده کنیم و بازی های قوی تری از خودمان نشان دهیم.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5242

به "برای بقا در لیگ می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بقا در لیگ می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید