به این تیم امیدوارم، شرایط خوبی در ارومیه داریم

به گزارش مهسان بلاگ، مهران بهنام فر با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: پنجمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم را از یکشنبه هفته جاری به میزبانی خوب آذری ها در ارومیه شروع کردیم. خوشبختانه امکانات بسیار مناسبی در اختیار تیم قرار گرفته است و همین موضوع باعث می گردد تا بتوانیم یک دوره تمرینی مفید را پشت سر بگذاریم.

به این تیم امیدوارم، شرایط خوبی در ارومیه داریم

وی اضافه نمود: هدف بزرگی را در مسابقات پیش رو دنبال می کنیم. برای تحقق این هدف رقابتهای انتخابی به صورت شفاف برگزار گردید و پس از انتخاب نفرات اصلی تیم ملی، تمرینات از قبل طراحی و گام به گام پیش رفتیم و اکنون به جرأت می توانم بگویم که این نفرات بهترین های ایران هستند و با انگیزه فوق العاده تمرین می نمایند تا به بهترین عنوان دست پیدا نمایند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به پیشرفت خوب کاراته آسیا در چند سال اخیر گفت: بر همین اساس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار دشواری داریم، جوانان خوبی در ترکیب تیم ملی هستند که با درک شرایط سخت پیش رو در مسابقات مهم آسیایی با جدیت تمام تمرین می نمایند تا با بهترین شرایط به مالزی اعزام شوند.

بهنام فر ادامه داد: بدون اغراق عرض می کنم بهترین شرایط را در این چند مرحله اردو، در ارومیه داریم، سالن خوب تمرینی، اسکان در هتل مناسب و … که با کوشش های ستودنی جواد سلیمی رئیس هیأت استان فراهم شده و استاد میدان رو هم که از اعضای کادر فنی تیم هستند به همراه حسین زاده مدیر این بخش در این خصوص کوشش های زیادی داشتند.

وی در خاتمه گفت: به امید خدا به تداوم این روند و حمایت های خوبی که از تیم صورت می گیرد بتوانیم به موفقیت های تیم های رده سنی پایه در آسیا و دنیا ادامه دهیم.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7780

به "به این تیم امیدوارم، شرایط خوبی در ارومیه داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به این تیم امیدوارم، شرایط خوبی در ارومیه داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید