تبریزی: رسانه ها به من می گویند بازیکن میلیاردی

به گزارش مهسان بلاگ، مرتضی تبریزی از فشار رسانه ها حرف می زند و لابد این فشار روی عملکرد او تاثیر گذاشته. باشگاه استقلال باید با مدیریت مسائل بازیکنان، آنها را از زیر چنین فشارهایی رها کند.

تبریزی: رسانه ها به من می گویند بازیکن میلیاردی

مرتضی تبریزی مهاجم استقلال در تبادل نظر با خبرنگاران در میکسدزون خبری استادیوم شهر قدس به خبرنگاران در خصوص بازی و گلی که در پیروزی 4 بر فصر تیمش مقابل پیکان به ثمر رساند، گفت: کوشش می کنیم و خوشحالم که توانستم گل بزنم.

تبریزی در خصوص اینکه استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر، گفت: صد در صد. استقلال تیم بزرگی است؛ بازیکنان خیلی خوبی دارد. طرفداران زیادی دارد. هدفمان قهرمانی است و کوشش می کنیم استقلال را به صندلی اصلی اش برسانیم.

مهاجم استقلال در خصوص ترافیک خط حمله با خرید هایی که اجرا شده، گفت: استقلال مهاجمان خیلی زیادی دارد. ما همه کوششمان را می کنیم ولی واقعا هیچ فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند. ما یک تیم هستیم و امیدوارم بتوانیم با گلزنی به تیم یاری کنیم ولی همه کوشش می کنیم برای پیروزیت استقلال.

تبریزی که به دلیل عدم گلزنی تحت فشار زیادی بود و پس از دو بار گلزنی به تراکتورسازی پیروز به گلزنی نشده بود؛ در خصوص اینکه توانسته با گلزنی مقابل پیکان از این فشار فرار کند، گفت: این فشاری که می گوئید بله برای من وجود داشت ولی این بیشتر از طرف رسانه ها بود. رسانه ها به من بازیکن میلیاردی می گویند ولی بازیکنان دیگر هم میلیاردی هستند. من حتی از قراردادم در ذوب آهن دستمزدم اینجا پایین تر است. طرفداران از من حمایت کردند. یکی از قشنگ ترین لحظه های زندگی ام بعد از بازی با سپیدرود بود که در اینستاگرام همه از من حمایت کردند. درست است امروز گل زدم و از این به بعد هم تمام کوششم را می کنم. مهم پیروزیت استقلال است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5299

به "تبریزی: رسانه ها به من می گویند بازیکن میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریزی: رسانه ها به من می گویند بازیکن میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید