تبریز، نریمان دنیا: خوب شد که مصدومیتم زودتر خوب نشد!

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید که زود خوب نشدن مصدومیتش برای این تیم خوب شد و آنها توانستند ضربه ایستگاهی را تبدیل به گل نمایند.

تبریز، نریمان دنیا: خوب شد که مصدومیتم زودتر خوب نشد!

به گزارش خبرنگاران از تبریز، سامان نریمان دنیا، بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از دیدار مقابل استقلال درباره خطایی که روی او انجام شد که همان ضربه ایستگاهی منجر به گل پیروزی تیمش شد، گفت: زمانی که من استارت زدم، بازیکن حریف از پشت مرا زد. به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمدم و فریاد می زدم که چرا زودتر خوب نمی شوم که به زمین بروم تا ضربه را بزنم، اما خوب شد که زودتر خوب نشدم و بچه ها هم خیلی خوب ضربه را زدند. ما بردیم، اما لیگ فرسایشی این گونه نیست که با یک برد تمام گردد و ما باید بهتر از این شویم.

وی درباره اینکه ماشین سازی پیش از فصل در بازی محبت آمیز مقابل استقلال با چهار گل شکست خورده بود و امروز چگونه به رجحان رسید، گفت: بازی های محبت آمیز ملاک نیست. امروز تیم بهتری بودیم و در تمام زمینه ها سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

کاپیتان تیم فوتبال ماشین سازی درباره حمایت طرفداران اعلام نمود: هم طرفداران تراکتورسازی و هم ماشین سازی امروز به استادیوم آمده بودند تا از ما حمایت نمایند. در نیمه اول ما سوار بازی بودیم و در نیمه دوم عقب نشستیم. خدا را شکر تیم خوب بازی کرد و تمام خواسته های کادرفنی را اجرا کردیم.

نریمان دنیا راجع به اُفت بدنی بازیکنان ماشین سازی در نیمه دوم گفت: در فوتبال نمی توان گفت که چه تیمی برنده می گردد. هدف اول ما گل نخوردن و سپس گل زدن بود. کادر فنی گفته بود که اگر گل نخوریم شانس پیروزی داریم و ما همین نقشه را اجرا کردیم. بعد از دقیقه 60 استقلال جلو آمد و حتی در ادامه کادرفنی از ما خواست بازهم عقب تر بیاییم تا روی ضدحمله کار کنیم. فشار روی استقلال زیاد بود و آنها باید این بازی را می بردند که ما این را می دانستیم و خوشبختانه توانستیم آنها را شکست بدهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می نموده تیمش در دقیقه 2+90 پیروزی را مقابل استقلال کسب کند، گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ما سعی می کنیم همواره خوب کار کنیم. فرگوسن می گوید تیمی برنده است که بیشتر کوشش کند و ما هم بیشتر کوشش کردیم و برنده شدیم. استقلال از بدنسازی آمده بود و ما هم از بدنسازی آمده ایم و در هفته های آینده بهتر خواهیم شد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15429

به "تبریز، نریمان دنیا: خوب شد که مصدومیتم زودتر خوب نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، نریمان دنیا: خوب شد که مصدومیتم زودتر خوب نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید