تسریع فعالیت های آمازون در حوزه داروسازی ، طرح های 3.5 تریلیون دلار جف بیزوس در راهند

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت آمازون که از مدتی پیش در حوزه داروسازی متمرکز شده است، طرح هایی جدید را برای توسعه سریع فعالیت های خود در این حوزه رونمایی نموده است.

تسریع فعالیت های آمازون در حوزه داروسازی ، طرح های 3.5 تریلیون دلار جف بیزوس در راهند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آمازون که از سال 2018 فعالیت هایی گسترده را در حوزه فروش دارو و داروسازی آغاز نموده است، میخواهد طی برنامه ای فشرده، روند بهره برداری و سوددهی این سرمایه گذاری را آغاز کند.

آمازون طی سال گذشته، کل تیم PillPack را با بیش از 800 میلیون دلار خریداری نموده است اما این همه ماجرا نیست و آمازون برای تسلط بر بازار مراقبت های بهداشتی طرح های متعددی دارد که ارزشی 3.5 تریلیون دلاری دارند.

آمازون برای موفقیت این طرح، مدیری جدید انتخاب نموده است. این مدیر نادر کببانی است که پیش از این با آمازون در بخش آمازون فلکس همکاری می کرد، هم اکنون مدیریت داروخانه آمازون را بر عهده گرفته است. طبق یک سند داخلی که توسط سی ان بی سی کشف شده است، کببانی که به ایجاد پلت فرمهای متعدد داخلی آمازون یاری نموده است و به عنوان معاون رئیس تدارکات و تجارتهای فلکس کار می نماید، اکنون مسئولیت این پروژه مهم را بر عهده گرفته است.

این اسناد می گوید کل تیم PillPack که آمازون بیش از 800 میلیون دلار هزینه خریدش را داده است، مستقیما به کببانی گزارش خواهند داد. بر اساس گزارش های اولیه، احتمالا کسب و کار داروخانه پتانسیل اقتصادی زیادی برای آمازون دارد. در ایالات متحده آمریکا، بیش از 4 میلیارد نسخه در سال پیچیده می گردد و انتظار میرود که طی چند سال آینده این تعداد به 600 میلیارد افزایش یابد.

بر همین اساس است که آمازون با استفاده از PillPack آمادگی خود را برای دریافت بخشی از بازار تحویل دارو در ایالات متحده اعلام نموده است. اما نکته جالب در خصوص مدیر جدید آمازون این است که آمازون یکی از پروژه های بلندپروازانه جدید خود را در دست یک مدیر با تجربه در حوزه زنجیره تامین و تدارکات قرار داده که هیچ سابقه ای در زمینه داروسازی یا مراقبت های بهداشتی ندارد. صفحه لینکدین او صرفا به این اطلاعات محدود شده که وی از سال 2017 به عنوان معاون رئیس فلکس فعالیت نموده است.

خرید PillPack یکی از محبوب ترین اقدامات آمازون در صنعت مراقبت های بهداشتی با بودجه ای 3،5 تریلیون دلاری بود. این شرکت برای سال ها فضای داروخانه ها را رصد نموده و البته آغاز به استخدام یک تیم ویژه برای این هدف در سال 2017 نموده است.

جاناتان شوارتز، مدیر عامل شرکت CareZone(یک داروسازی اینترنتی)، گفت: مهم نیست که چقدر مراقبت های بهداشتی پیچیده باشد، مصرف نمایندگان داروخانه را فقط به عنوان یکی دیگر از دسته های تجارت الکترونیک مشاهده می نمایند. آنها به تجربیات دیجیتال مدرن احتیاج دارند. ارائه دهندگان سنتی باید رویکرد خود را نسبت به حفظ مشتری تغییر دهند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6153

به "تسریع فعالیت های آمازون در حوزه داروسازی ، طرح های 3.5 تریلیون دلار جف بیزوس در راهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسریع فعالیت های آمازون در حوزه داروسازی ، طرح های 3.5 تریلیون دلار جف بیزوس در راهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید