درخواست وزارت علوم از دانشجویان فعال کانونی مناطق سیل زده در امدادرسانی به سیل زدگان

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرهنگی وزارت علومی در پیامی ضمن ابراز تأسف و همدردی با سیل زدگان روزهای اخیر، از عموم دانشجویان فعال در کانون های هلال احمر، امداد و نجات، خیریه و اردوهای جهادی دانشگاه های مناطق سیل زده دعوت کرد در راستای امدادرسانی به آسیب دیدگان کوشا باشند.

درخواست وزارت علوم از دانشجویان فعال کانونی مناطق سیل زده در امدادرسانی به سیل زدگان

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیغامی ضمن ابراز تأسف و همدردی با سیل زدگان روزهای اخیر، از عموم دانشجویان فعال در کانون های هلال احمر، امداد و نجات، خیریه و اردوهای جهادی دانشگاه های مناطق سیل زده دعوت کرد تا با حضور در مناطق سیل زده در راستای امدادرسانی به آسیب دیدگان کوشا باشند.

در متن پیغام غفاری آمده است:

بارش نزولات آسمانی و وقوع سیل در بعضی استان های کشور موجب بروز خسارات و آسیب جدی برای بعضی هم وطنان عزیزمان شد و شادی روزهای آغازین سال نو را در کام آنان تلخ نمود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن ابراز همدردی از عموم دانشجویان فعال در کانون های هلال احمر، امداد و نجات، خیریه و اردوهای جهادی در دانشگاه های مناطق آسیب دیده دعوت می کند تا در راستای ایفای رسالت خود با کنش مسئولانه نسبت به وقایع جامعه که از بایسته های راهبرد دانشگاه اجتماعی است در کنار دستگاه ها و نهادهای مسٶل در امدادرسانی به آسیب دیدگان و کاهش آلام آنان کوشا باشند.

همچنین از مسئولان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و مٶسسات آموزش عالی در خواست می گردد اهتمام و مساعدت های لازم را برای تسهیل زمینه های مشارکت دانشجویان فعال به عمل آورند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7561

به "درخواست وزارت علوم از دانشجویان فعال کانونی مناطق سیل زده در امدادرسانی به سیل زدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزارت علوم از دانشجویان فعال کانونی مناطق سیل زده در امدادرسانی به سیل زدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید