رم با شکست اینتر راهی فینال شد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: قرمزپوشان پایتخت ایتالیا با شکست آبی ومشکی های شهر میلان به دیدار نهایی رقابت های کوپا ایتالیا راه پیدا کردند.

رم با شکست اینتر راهی فینال شد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) اینتر در خانه خود، استادیوم جوزپه مه آتزای شهر میلان میزبان رم بود که این بازی را به نتیجه 3 بر 2 به سود خود به انتها برد تا در مجموع 2 بازی رفت و برگشت 5 بر 3 نراتزوری را شکست داده و به فینال راه پیدا کند.

اینتر در حالی این بازی خانگی را به حریف خود واگذار کرد که در دقیقه 21 توسط جاناتان گل نخست بازی را به ثمر رساند و تا دقیقه 55 زمانی که ماتیا دسترو گل تساوی را به ثمر رساند، از میهمان خود پیش بود. دسترو در دقیقه 69 گل دوم خود و رم را به ثمر رساند تا کار اینتر را برای جبران شکست 2 بر یک بازی رفت سخت تر کند.کار شاگردان آندره آ استراماچونی سخت تر هم شد وقتی که واسیلیس توروسیدیس در دقیقه 74 گل سوم رم را به ثمر رساند. ریکی آلوارز در دقیقه 80 یکی دیگر از 3 گل خورده را برای اینتر جبران کرد اما گلی که او به ثمر رساند کمکی به نراتزوری برای فرار از شکست خانگی نکرد.

به این ترتیب رم راهی فینال شد تا در این بازی برابر همشهری خود، لاتزیو که با شکست یوونتوس به بازی نهایی رسیده است، یکبار دیگر دربی دلا کپیتاله را برگزار نمایند. بازی فینال کوپا ایتالیا 26 ماه مه 2013 (5 خرداد 1392)، در ساعت 22 به وقت تهران در ورشگاه استادیو المپیکو برگزار خواهد شد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15892

به "رم با شکست اینتر راهی فینال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم با شکست اینتر راهی فینال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید