ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام نمود وزیر امور خارجه این کشور هفته آینده در مسکو با همتای ایرانی خود دیدار خواهد نمود.

ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می نمایند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز چهارشنبه در نشست خبری هفتگی خود خاطرنشان کرد سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور روز دوم سپتامبر (11 شهریورماه) در مسکو با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار خواهد نمود.

به گفته سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، لاوروف و ظریف در نشست هفته آینده خود درباره مسائل جاری، روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی از جمله برجام، آخرین تحولات منطقه خلیج فارس و ... بحث و گفتگو خواهند کرد.

ماریا زاخارووا در ادامه اظهارات خود با انتقاد از تحریم های جدید آمریکا علیه کشورش که اجرای آنها از هفته گذشته رسماً شروع شده است، گفت: تصمیم آمریکا برای تحریم روسیه چیزی جز پشیمانی و تأسف به همراه ندارد. جای تأسف است که بقایای روابط آمریکا و روسیه دارد به طور کامل فدای شرایط پیش از انتخابات آمریکا می گردد. تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه فرصت های موجود برای عادی سازی روابط دوجانبه را کاهش می دهد.

کاخ سفید روز آدینه سوم آگوست (11 مردادماه) خاطرنشان کرد که در ارتباط با قضیه مسمومیت اسکریپال بسته تحریمی جدیدی را از روز 19 آگوست (28 مرداد) علیه روسیه به اجرا خواهد گذاشت. اجرای این تحریم ها از هفته گذشته شروع شده است.

.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16050

به "ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف و لاوروف هفته آینده در مسکو دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید