محرومیت 15 ساله مدیران فوتسالی!

به گزارش مهسان بلاگ، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مدت اخیر سه رئیس سابق کمیته فوتسال را به مدت 15 سال از فعالیت محروم نموده است.

محرومیت 15 ساله مدیران فوتسالی!

به گزارش خبرنگاران، صادق درودگر، عباس ترابیان، رضا افتخاری و علی کفاشیان چهار رئیس سابق کمیته فوتسال هستند که اکنون سه نفر از آن ها مجموعاً 15 سال محروم شده اند.

چندی پیش سید رضا افتخاری مدیرعامل سابق استقلال به دلیل جعل سند در تیم های پایه این باشگاه 5 سال از فعالیت های مرتبط با فوتبال محروم شد. این در حالی است که افتخاری سابقه ریاست کمیته فوتسال را هم دارد و در روزهای نزدیک به جام جهانی 2016 جایگاه خود را به علی کفاشیان داد.

از سوی دیگر هفته پیش در ماجرای حق پخش مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2014 فوتبال برای علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال و عباس ترابیان رئیس وقت کمیته بین الملل محرومیت های 5 ساله ای از سوی کمیته اخلاق صادر شد. این دو نفر نیز هر کدام سابقه چندساله ریاست کمیته فوتسال را دارند تا در فاصله چند روز سه رئیس این کمیته روی هم 15 سال محرومیت را تجربه نمایند.

جالب اینکه این سه مدیر در زمان حضور در کمیته فوتسال مرتکب این تخلف نشده اند و این محرومیت ها مربوط به زمانی است که خارج از فوتسال فعالیت می کردند. با این حال ترابیان، کفاشیان و افتخاری هر سه از مدیران فوتبالی بودند که وارد فوتسال شده اند. در حال حاضر نیز داود پرهیزگار ریاست این کمیته را برعهده دارد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11540

به "محرومیت 15 ساله مدیران فوتسالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 15 ساله مدیران فوتسالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید