مسئول ارتباط با رسانه های وزارت جهادکشاورزی: قیمت پیاز تا 2 روز آینده کاهش می یابد، افزایش قیمت پیاز با تعطیلی میادین میوه و تره بار

به گزارش مهسان بلاگ، سارولر گفت: طی 2 روز آینده با باز شدن میادین میوه و تره بار و انتقال بار از استان های جنوبی کشور، قیمت پیاز متعادل می گردد.

مسئول ارتباط با رسانه های وزارت جهادکشاورزی: قیمت پیاز تا 2 روز آینده کاهش می یابد، افزایش قیمت پیاز با تعطیلی میادین میوه و تره بار

به گزارش ، محمدرضا سارولر مسئول ارتباط با رسانه های وزارت جهادکشاورزی ­­اظهار کرد: به دلیل تعطیل بودن میادین میوه و تره بار، بار به این میادین منتقل نمی گردد و فروشندگان واحد های صنفی، ­ پیاز باقی مانده از 28 اسفند را به فروش می رسانند و همین موجب بالا رفتن قیمت پیاز شده است.

سارولر ادامه داد: طی 2 روز آینده با باز شدن میادین میوه و تره بار و انتقال بار از استان های جنوبی کشور، قیمت محصولات از جمله پیاز متعادل خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: افزایش قیمت پیاز به هر کیلوگرم 10 هزار تومان طی 2 تا 3 روز اخیر در فروشگاه های میوه و تره بار سبب نارضایتی مردم شده است.

آسیب 30 تا 100 درصدی 50 هزار هکتار از مزارع گندم و کلزا در استان گلستان

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7262

به "مسئول ارتباط با رسانه های وزارت جهادکشاورزی: قیمت پیاز تا 2 روز آینده کاهش می یابد، افزایش قیمت پیاز با تعطیلی میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول ارتباط با رسانه های وزارت جهادکشاورزی: قیمت پیاز تا 2 روز آینده کاهش می یابد، افزایش قیمت پیاز با تعطیلی میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید