مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، مهلت نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1398 تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبان متقاضی نام نویسی در ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) سال 1398 که تا 7 دی ماه 98 برای نام نویسی اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه شنبه 17 دی ماه 98 نسبت به نام نویسی و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه 23 آذرماه 98 و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به نام نویسی در آزمون اقدام نمایند.

آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) منحصراً در سطح آکادمیک (دانشگاهی) و شامل بخش های شنیداری، خوانداری، نوشتاری و گفتاری بوده که مهارت داوطلبان در این بخش ها سنجیده خواهد شد.

ششمین آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی (سامفا) در صبح و بعدازظهر پنجشنبه 3 بهمن 1398 برابر با 23 ژانویه سال 2020 میلادی و 27 جمادی الاول سال 1441 قمری همزمان با حوزه های داخل کشور در حوزه های امتحانی خارج کشور نیز برگزار خواهد شد.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به نام نویسی اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ 17 دی ماه 98 نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31610

به "مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون سنجش استاندارد مهارت های زبان فارسی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید