میز پایانه صادراتی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی تشکیل می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: هزینه کرد درآمدهای حاصل از بازارچه های مرزی در مرز، اعطای بسته حمایتی صادراتی با مبلغ دو هزار میلیارد تومان در راستای یاری به صادرکنندگان و پیگیری تشکیل میز پایانه صادراتی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی از خبرهای خوش حوزه صادرات است.

میز پایانه صادراتی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی تشکیل می گردد

حسین مدرس خیابانی، چهارشنبه شب 4 دی، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی اظهار کرد: معاندان تصور کردند که با قطع درآمدهای نفتی ایران می توانند ایران را از پای دربیاورند، اما کوشش های شبانه روزی صادرکنندگان و تولیدکنندگان به معنای واقعی مانع رسیدن آنان به اهداف شوم آنان شد.

وی با بیان اینکه در جنگ مالی کنونی صادرکنندگان خط شکنانی هستند که در شرایط تحریم گام های بزرگی برداشتند، در نه ماهه سال 98 میزان صادرات غیرنفتی کشور به 32 میلیارد دلار رسیده است که این آمار نشان از فرایند رو به رشد صادرات کالاهای غیر نفتی و فاصله دریافت اقتصاد کشور از درآمد نفتی است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: امروزه ما از تهدید تحریم فرصت های بی بدیلی می سازیم و پس از تحریم ها جلوی واردات بسیاری از کالاها را گرفتیم که این مسئله به معنای اعطای فرصت به تولیدکنندگان و فعالان مالی داخلی است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان نمود: متأسفانه در کشور دچار مسئله ای به نام سندرم انتقاد شده ایم و تصور ما بر این است که هر چه قدر در سخنرانی های خود از شرایط فعلی انتقاد بیشتری کنیم، خدمت بیشتری نموده ایم.

مدرس خیابانی با بیان اینکه مجموع مبادلات تجاری ایران در نه ماهه نخست امسال در حدود 65 میلیارد تومان است، اعلام نمود: نسخه اولیه نقشه راه توسعه صادراتی نیز با هدف جهش صادراتی تهیه شده است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31201

به "میز پایانه صادراتی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز پایانه صادراتی محصولات استراتژیک خراسان جنوبی تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید