نقشه راه در سال جدید

به گزارش مهسان بلاگ، بهار از راه رسیده و سال جدیدی آغاز شده است. سالی برای نو شدن و نو کردن. سالی برای تلاش بیشتر و رسیدن به اهدافی که سال پیش محقق نشدند و قرار است امسال با پشتکار حاصل شوند.

نقشه راه در سال جدید

شهرداران مناطق مرکزی تهران هم با تبریک سال جدید، بهترین ها را برای شهروندان آرزو کردند.

  • گام های بزرگ تر برای آبادانی

اواسط سال گذشته به این منطقه آمدم و سکان شهرداری را به دست گرفتم و خدمت گزاری به شهروندان را شروع کردم. بی تردید منطقه 6 قلب پایتخت است. موقعیت جغرافیایی و مکان های اداری و تجاری و مراکز آموزشی و علمی ویژگی های این منطقه هستند که آن را از سایر مناطق تهران متمایز می کند. همه شهروندان در این منطقه رفت وآمد می کنند و به آن انس گرفته اند. همین ویژگی های منحصربه فرد است که کار ما خدمت گزاران را سخت و سخت می کند.

سال گذشته همراه با همه دوستان و همکاران در شهرداری منطقه تلاش کردیم تا به مطالبات و خواسته شهروندان پاسخ دهیم و در حد توان و اختیارات کمبودها را رفع و نقاط قوت و ظرفیت ها را افزایش دهیم. همگی تلاش کردیم خدمت گزاران لایق و شایسته ای باشیم و امیدواریم در این مهم موجب رضایتمندی شهروندان را جلب کرده باشیم. در سال جدید برای همه مردم ایران به ویژه ساکنان منطقه 6 سالی پر از خیر و برکت، سلامتی و تندرستی آرزو می کنم و امیدوارم اگر توفیق خدمت در این منطقه نصیبم شد بتوانم با کمک و همراهی شهروندان گام های بزرگ تری در آبادتر کردن منطقه برداریم و شاهد شکوفایی بیشتر و بیشتر در محله ها باشیم.

  • محمدرضا دهداری پور-شهردار منطقه6

شروعی برای طرح های جدید

در سال جدید شهرداری منطقه 7 با همه توان و ظرفیت های خود در حوزه های شهری و شهروندی، همانا در تلاش است تا بلکه با ایجاد فضایی شاد و البته متفاوت از سایر ایام سال، روزهای خوش و سرشار از آرامشی را برای شهروندان رقم بزند. خوشبختانه ما توانستیم سال گذشته از همین ظرفیت های مردمی برای رنگ آمیزی دیوارهای شهر، پاکسازی و زیباسازی منظر شهری استفاده کنیم و امیدوارم با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی ـ تفریحی در منطقه، سالی خوب و خاطره انگیز برای مردم رقم بخورد و ما بتوانیم با بهره برداری از طرح های جدید و شروع پروژه هایی که بیشترین بازده را در رفع نیازهای شهروندان دارند،

ضمن تحقق شعار تهران، شهری برای همه ، تلاش کنیم تا سطح خدمات به شهروندان را بیش از پیش، ارتقا و بهبود بخشیم. در همین جا فرصت را مغتنم می شمارم و در سال جدید برای همه شهروندان و هموطنان، آرزوی سلامتی و سرافرازی در همه ابعاد زندگی دارم و از خداوند منان، سالی سرشار از نعمت های الهی و توفیقات روزافزون را خواستارم.

سمیه حاجوی

شهرداری منطقه 7

  • حرکت در جهت توسعه همه جانبه منطقه

نوروز سرشروع و شروع زیبایی ها و خوبی هاست، بهار، نو شدن طبیعت و نشاط و سرزندگی انسان هاست. در سال جدید بهترین ها را برای شهروندان آرزو می کنم. خوشبختانه سال گذشته کوشیدیم با بهره گیری از ظرفیت های موجود در منطقه گام های خوبی در جهت اعتلای منطقه برداریم. یکی از مهم ترین اقداماتی که سال 1397 در منطقه پیگیری شد بسترسازی برای اجرای بزرگ ترین پروژه فرهنگی و اجتماعی منطقه تحت عنوان پهنه رودکی بود پروژه ای که نخستین نتایج حاصل از اجرای آن را مردم می توانند امسال شاهد باشند. امید آن داریم که در سال 1398 نیز همچون سال 1397 بتوانیم در سایه همدلی و همراهی شهروندان با شهرداری منطقه شاهد رشد و توسعه منطقه در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باشیم.

نصرالله آبادیان

شهردار منطقه11

  • ارائه خدماتی مطلوب تر

منطقه 12 به دلیل وجود ابنیه تاریخی بسیار و تبدیل شدن به یکی از قطب های مهم گردشگری و تاریخی پایتخت، قلب تاریخی طهران شناخته می شود. سال گذشته تلاش کردیم با اجرای برنامه های متنوع و اقدامات مهم در میدان مشق، خیابان سی تیر، بوستان زندگی در محله هرندی، شهروندان بهار لذتبخشی را تجربه کنند. این موضوع سبب شده است، شهرداری منطقه تاریخی تهران به نسبت مناطق دیگر روزهای پرکاری را برای خدمت به مردم و بازدیدکنندگان در منطقه پیش رو داشته باشد و خدمات قابل ارائه به شهروندان بدون تغییر مانند گذشته استمرار داشته باشد. امیدوارم با تلاش مجموعه کارکنان شهرداری در منطقه، در سال جدید نسبت به سال های گذشته، خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم و بتوانیم رضایت اهالی را جلب کنیم.

علی محمد سعادتی

شهردار منطقه 12

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7638

به "نقشه راه در سال جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه راه در سال جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید