یاری اقتصادی شهرداری بوشهر تا آخر هفته به شاهینی ها

به گزارش مهسان بلاگ، سعید مسیگر می گوید قرار است از طرف شهرداری بوشهر و شورای شهر بوشهر یاری های اقتصادی صورت پذیرد.

یاری اقتصادی شهرداری بوشهر تا آخر هفته به شاهینی ها

سعید مسیگر سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران، درباره جلسه تیم شاهین که با حضور شهردار بوشهر و رئیس شورای اسلامی بوشهر برگزار گردید اظهار کرد: ما جلسه ای با شهردار بوشهر و رئیس شورای اسلامی بوشهر داشتیم و در آن جلسه از پیشکسوتان شاهین و اعضای کادر فنی حضور داشتند و با قول شهردار قرار شد که تا این هفته به ما یاری اقتصادی گردد تا بتوانیم با بازیکنانی که مد نظرمان هست مذاکره کنیم و آن ها را به تیم اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اضافه کرد: ما تا الان ما 30 درصد پرداختی خود را به بازیکنان انجام دادیم و قول هایی که داده بودیم را محقق کردیم. در حال حاضر در نیم فصل برای دریافت بازیکن و ماندن بازیکنانی که داریم به پول نقد احتیاج داریم چون دریافت بازیکن در نیم فصل سخت تر از اول فصل است و بازیکنان باید با شرایطی که از آن مطمئن هستند به تیم دیگری بروند. یعنی اگر به خاطر مساله اقتصادی از تیمی جدا شوند، باید پول بهتری به آن ها داده گردد تا آن بازیکن راضی گردد به تیم دیگری برود. اول فصل به این بازیکنان می توان به آن ها قول داد اما در نیم فصل اینطور نیست.

او ادامه داد: با توجه به اینکه تیم ما در جدول رقابت های لیگ برتر شرایط خوبی ندارد، الویت ما مذاکره با بازیکنانی است که از شرایط اقتصادی راضی نیستند. در مرحله بعد هم با بازیکنانی را مد نظر داریم که بتوانند به تیم ما یاری نمایند و در نیم فصل دوم روی کیفیت کار تیم تاثیر بگذارند. ما 9 نفر بازیکن می توانیم وارد و خارج کنیم و از این لحاظ دست ما باز است.

مسیگر درباره تیم های بزرگ تری که به لحاظ اقتصادی به بازیکنان تیم شان پیشنهادهای اقتصادی بهتری می دهند اعلام کرد: تیم های بزرگ ما شرایط بهتر و پول بیشتر به بازیکنان پینشهاد می دهند و این مساله کار را برای تیم های کم بضاعتی مثل ما سخت تر می نماید. این مساله موجب می گردد ما در جابجایی مشکل بیشتری داشته باشیم. یعنی ما اگر بخواهیم یک بازیکن معمولی را هم بگیریم با مشکل روبرو هستیم و این عدم توازن کار را برای ما سخت نموده است.

سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر درباره اردوی نیم فصل تیمش اعلام کرد: ما به احتمال زیاد 13 دی یک اردو در جزیره کیش خواهیم داشت تا بتوانیم خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر آمادگی کامل کسب کنیم.

او در خاتمه گفت: هدف ما ماندن در لیگ برتر است. ما با توجه به کیفیتی که از میشو کریستیچویچ سراغ داریم، می توانیم تیم خوبی راهی نیم فصل دوم لیگ برتر کنیم. میشو از وقتی به تیم آمد با توجه به اینکه وقتی برای آمادگی بازیکنان و بدنسازی آنها نداشت، اما توانست تغییر کیفیت محسوسی روی تیم ایجاد کند. امیدوارم که بتوانیم در نیم فصل دوم لیگ برتر بتوانیم عملکرد خوبی از خودمان ارائه دهیم.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31643

به "یاری اقتصادی شهرداری بوشهر تا آخر هفته به شاهینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری اقتصادی شهرداری بوشهر تا آخر هفته به شاهینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید