یک هتل چهار ستاره و 3 هتل سه ستاره در استان مرکزی در حال احداث است

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که ریاست استاندار مرکزی برگزار گردید، گفت: در حال حاضر احداث سه هتل سه ستاره در شهرستان های دلیجان، شازند و محلات و یک هتل چهار ستاره در شهرستان محلات در دستور کار است که امید است با افزایش سقف تسهیلات میراث فرهنگی بتوانیم به اهداف خود در این زمینه برسیم.

یک هتل چهار ستاره و 3 هتل سه ستاره در استان مرکزی در حال احداث است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی این استان در این نشست که چهارشنبه 19 دی برگزار گردید، با بیان این مطلب اضافه نمود: اتفاقات رقم خورده برای حوزه صنایع دستی در طول 20 روز گذشته خوشایند بوده چراکه درآمد حاصل از فروش صنایع دستی در استان بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است. امیدواریم سازمان میراث فرهنگی و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت بتوانند با بهره گیری از علم روز فضای مناسبی را برای فعالین در عرصه اپلیکیشن های فروش نیز فراهم نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در مورد توزیع و فروش صنایع دستی در استان مرکزی سه فروشگاه در نظر بود که خوشبختانه فعالسازی این فروشگاه ها محقق شد و در شهرستان های خمین، شازند و شهر قورچی باشی نیز سه پروژه بازارچه صنایع دستی آماده بهره برداری است و سه بازارچه دیگر نیز در اردیبهشت ماه سال 98 به بهره برداری می رسند.

او در انتها گفت: امیدواریم با حمایت های سازمان میراث فرهنگی و مجموعه مدیریت استان، سهم بهتری از بودجه برای مجموعه میراث فرهنگی استان مرکزی فراهم گردد.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15695

به "یک هتل چهار ستاره و 3 هتل سه ستاره در استان مرکزی در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هتل چهار ستاره و 3 هتل سه ستاره در استان مرکزی در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید