مدیر فراوری راک استار گیمز پس از 20 سال این شرکت را ترک کرد

به گزارش مهسان بلاگ، استودیوی بازی سازی راک استار گیمز را با مجموعه بازی های جی تی ای و به طور کلی با بازی های محیط باز آن می شناسیم؛ طوری که عادت نموده ایم با شنیدن اسم راک استار گیمز، یک بازی محیط باز ماموریت-محور را در ذهن مان تصور کنیم. با این حال، پس از دو دهه ساخت بازی هایی در این سبک، به نظر می رسد که راک استار گیمز می خواهد کمی هم به مجموعه های دیگر و سبک های دیگر بپردازد. معاون ارشد فراوری استودیوی راک استار گیمز، این شرکت را ترک نموده است.

مدیر فراوری راک استار گیمز پس از 20 سال این شرکت را ترک کرد

جرانیمو باررا (Jeronimo Barrera) کسی است که در ساخت تمام بازی های راک استار در 20 سال گذشته، نقش مهمی داشته است. او روی تمام قسمت های جی تی ای، بازی های دیگری مثل Bully، دو شماره Manhunt، بازی های L.A. Noire و The Warriors و صد البته بازی های Red Dead کار نموده است.

با این حال، پس از دو دهه فعالیت در راک استار گیمز، جرانیمو باررا در قالب مصاحبه ای به خبرگزاری Variety گفته که از خاتمه سال 2018 شرکت راک استار گیمز را ترک نموده است.

باررا معتقد است که پس از اتمام ساخت Red Dead Redemption 2، پروژه ای که سال ها طول کشیده بود، بالاخره تصمیم گرفته است تا به بخش های دیگر صنعت بازی سازی هم نگاهی بیاندازد. او می گوید: وقتی بازی تمام شد، من هم شرکت را ترک کردم و این موضوع، کاملا طبیعی بود. به کارهایی که می توانم در چند سال آینده در راک استار انجام دهم و به خانواده ام و فرزندانم فکر کردم و نهایتا حس می کنم که تصمیم درستی گرفتم.

زمانی که جرانیمو باررا کار خودش را در راک استار گیمز آغاز نموده بود، این استودیو از پنج نفر تشکیل می شد، در حالی که امروزه راک استار گیمز پنج استودیو در نقاط مختلف جهان و بیش از دو هزار نیرو دارد.

جرانیمو باررا به عنوان یک تهیه کننده و به عنوان معاون فراوری در راک استار گیمز، باید از این موضوع اطمینان پیدا می کرد که استودیوهای مختلف راک استار، همگی در یک خط حرکت می کردند و یک بازی را می ساختند: وظیفه من اساسا نگه داشتن سکان کشتی در جهت صحیح بود. استودیوی ما بیش از دو هزار نفر را در خود جای داده بود و شغل من این بود که جریان حرکت تمام آن ها را به یک سمت معطوف کنم.

مدیر ارشد فراوری راک استار گیمز، این شرکت را ترک نموده ولی می گوید که هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب ننموده است: فکر می کنم طلوع جدیدی در مقابل صنعت ما واقع شده است و نه فقط کنسول ها و بلکه همه چیز از تکنولوژی گرفته تا چگونگی انتشار و ساخت بازی ها پیشرفت نموده اند. احساس می کنم افرادی هستند که می خواهند این هنر را پیشرفت دهند و من هم می خواهم که دوباره یکی از آن ها باشم.

او ادامه می دهد: اگر من در راک استار می ماندم، باز هم همان جی تی ای و Red Dead را می ساختم، در حالی که بیرون از این استودیو اتفاقات دیگری در جریان است.

نهایتا جرانیمو باررا با اشاره به شگفتی ساخت Red Dead Redemption 2 گفت اینکه افراد زیاد و متفاوتی روی ساخت این بازی کار نموده اند، ولی نهایتا یک اثر هنری ساخته شده است، اصلا موضوعی معمول نیست: نمی توانید این بازی را بخش بخش آنالیز کنید. این بازی یک اثر هنری است. این بازی بهترین چیز جهانست و همه افراد شرکت در ساخت آن نقش داشته اند. با اینکه هزاران نفر روی ساخت آن کار نموده اند، بخش های مختلف بازی طوری کنار هم قرار گرفته اند که حس می کنید کار یک دست است.

بازی Red Dead Redemption 2 در اکتبر سال گذشته میلادی روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه شد و طبق آخرین گزارش ها بیش از 23 میلیون نسخه فروش داشته است.

از پروژه بعدی راک استار گیمز خبر نداریم و احتمالا به این زودی ها هم از بازی بعدی شان نخواهیم شنید.

منبع: Variety

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5478

به "مدیر فراوری راک استار گیمز پس از 20 سال این شرکت را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر فراوری راک استار گیمز پس از 20 سال این شرکت را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید