فوتبال

مهاجم سرخ ها در آستانه آغاز لیگ خانه نشین شد

در روزهایی که پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ بیست و سوم با معضل کمبود بازیکن به ویژه در خط حمله روبرو است، یکی از مهاجمان این تیم با پارگی رباط صلیبی روبرو شد.

14 مرداد 1402

انتخاب سخت یحیی؛ ستاره فصل قبل پرسپولیس قربانی خرید بزرگ!

ترکیب اولیه سرخپوشان در بازی محبت آمیز روز یکشنبه با استقلال خوزستان نشان داد که یحیی روی زوج پورعلی گنجی و کنعانی زادگان حساب کرده است.

27 تیر 1402

پیرترین فوتبالیست دنیا قصد خداحافظی ندارد! ، بازیکن افسانه ای در پرتغال بت شد!

پیرترین فوتبالیست دنیا قصد خداحافظی از فوتبال را در سن 56 سالگی ندارد.

21 تیر 1402

سرمربی تازه تیم ملی فوتبال عربستان معرفی گردید

ژرژه ژسوس سرمربی سابق الهلال تا سال 2026 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان انتخاب شد. راهنمایی تیم ملی فوتبال عربستان را در جام جهانی 2022 قطر اروه رنار فرانسوی برعهده داشت. این سرمربی سرشناس بعد از جام جهانی از راهنمایی عربستان کنار رفت و راهی تیم ملی...

21 خرداد 1402

انتقال بزرگ برای سپاهان؛گلر ملی پوش گرانترین بازیکن فصل ایران می گردد؟

پورتیموننزه که پیغام نیازمند را در سرانجام دو فصل پیش استخدام نموده، قصد ندارد او را به این سادگی و بدون دریافت مناسب مالی به تیم دیگری واگذار کند.

18 خرداد 1402

راهنمای سفر به وین، عروس اروپا

وین شهری در قلب قاره اروپا و مرکز اتریش است. وین با بیش از 1700000 نفر جمعیت، یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای اروپاست. این شهر با معماری فوق العاده و تاریخ غنی، یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب در اروپا است. وین شهری با تاریخی بسیار قدیمی است که از هزاران...

15 خرداد 1402

تمام عربستان در خدمت مسی!

آینده لیونل مسی اسطوره آرژانتینی همچنان مبهم است. بارسلونا و الهلال عربستان دو گزینه روی میز مسی هستند. اعجوبه فوتبال دوست دارد به نیوکمپ برگردد، اما لالیگا همچنان مانع بازگشت مسی به خاطر قوانین فیرپلی مالی است.

28 اردیبهشت 1402

امیری: می خواهیم قهرمان جام ملت های آسیا شویم، تیمی که کمتر اشتباه کند، فاتح جام خواهد شد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می رویم طرفداران خودمان را خواهیم داشت.

23 اردیبهشت 1402

داور دربی معین شد

خبرنگاران- بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، ملاقات تیم های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را روز یکشنبه هفته آینده (سوم اردیبهشت) پیغام حیدری با یاری های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت خواهند کرد.

31 فروردین 1402

پیشنهاد به مسی؛ جام جهانی 2026 را می خواهی باید در این تیم بازی کنی!

ماریو کمپس به مسی توصیه کرد که اگر بخواهد در جام جهانی بعدی بازی کند باید چه کار کند.

10 فروردین 1402
تعداد: (8013)