آزمون: به داور اعتراض کردم نه کی روش، منتقدان می خواستند مرا به حاشیه ببرند

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم تیم ملی معتقد است ملاقات بعدی این تیم برابر عراق حکم فینال را دارد.

آزمون: به داور اعتراض کردم نه کی روش، منتقدان می خواستند مرا به حاشیه ببرند

به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از پیروزی دو گله برابر یمن اظهار کرد: خدا را شکر بازی سختی بود و ویتنام تیم خیلی خوبی بود اما با بررسی خوب توانستیم آن ها را شکست دهیم و بازی خوبی داشته باشیم.

او درباره دو گلی که در این ملاقات به ثمر رساند شرح داد: برای من، آقای گلی و این که چه کسی گل بزند مهم نیست. مهم موفقیت تیم است اگر من گلی می زنم، همکاری همه تیم است و اگر بازیکن دیگری گل بزند من خیلی خرسند می شوم. مهم پیروزی و بردن تیم ملی ایران است. برادرانم به من یاری می نمایند و چون مهاجم هستم، 90 درصد توپ ها به من ختم می گردد. خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم و به مرحله بعدی رفتیم. هیچ موقع در جریان بازی نمی ایستم و همواره دوست دارم حرکت کنم. خدا گفته از تو حرکت، از من برکت. من حرکتم را می کنم تا خدا برکت دهد. برکت هم گل است. باید در تمام بازی ها بهتر از این باشم.

او همچنین در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که با دو گل امروز، منتقدانش را شرمسار نموده است، گفت: منتقدان درباره فوتبال حرف نمی زدند و می خواستند مرا به حاشیه بکشانند اما با صحبت هایی که با پدرم و مربی ام داشتم، به من گفتند که باید چطور رفتار کنم. باید کاری نمایند که یک بازیکن پیشرفت کند. در اروپا وقتی یک جوان به جایی می رسد، یاریش می نمایند تا به مقامات بالا برسد اما در ایران این طور نیست. وقتی کسی به جایی می رسد او را می زنند. کسانی هم از من حمایت کردند که دست آن ها را می بوسم.

آزمون درباره ملاقات بعدی ایران برابر عراق گفت: نگاه ما به هر بازی فینال به فینال است و هر ملاقات برای ما حکم فینال را دارد و بازی با عراق هم خیلی مهم است.

آزمون در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا هنگام تعویض شدن به کی روش اعتراض می کرد یا نه، گفت: من به داور اعتراض می کردم. هیچ وقت مرا نمی بینید که به مربی اعتراض کنم. ما به هر کسی برخورد می کردیم کارت زرد می داد. یعنی چه؟ وقتی روی ما خطا می شد هیچ عکس العملی نشان نمی داد. کارت زردها نیز بی مورد بود.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31079

به "آزمون: به داور اعتراض کردم نه کی روش، منتقدان می خواستند مرا به حاشیه ببرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: به داور اعتراض کردم نه کی روش، منتقدان می خواستند مرا به حاشیه ببرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید