امیری: باید ببینیم در چه زمینه هایی می توان به استقلال یاری کرد، خلیل زاده دوست 20 ساله من است

به گزارش مهسان بلاگ، بهرام امیری، مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: به عنوان یک استقلالی هر کاری از دستم بر بیاید برای این باشگاه انجام خواهم داد.

امیری: باید ببینیم در چه زمینه هایی می توان به استقلال یاری کرد، خلیل زاده دوست 20 ساله من است

بهرام امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتصابش به عنوان مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: اسماعیل خلیل زاده دوست 20 ساله من است و چه داخل و چه خارج از کشور با هم ارتباط داشتیم. زمانی که تیم جودوی استقلال دست من بود، ایشان در رشت به ما یاری نموده و هتل خود در اختیار تیم گذاشت. ارتباط من و خلیل زاده خیلی نزدیک است و از من خواستند که یاری کنم، من هم به عنوان یک استقلالی هر کاری از دستم بر بیاید، انجام خواهم داد.

وی اضافه نمود: به عنوان کسی که از سال 69 در کنار استقلال است، باید صحبت کنم و ببینم که در چه زمینه هایی می توانم یاری نموده و مؤثر باشم. در حال حاضر مشاور سرپرست باشگاه هستم تا ببینیم در آینده در چه زمینه های دیگر می توان یاری کرد. من دو سه سال از باشگاه استقلال دور بودم و هنوز نمی دانم چه یاریی می توانم انجام دهم.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال درباره بدهی های این باشگاه توضیح داد: ما آمده ایم تا هر چه بلد هستیم، پیاده کنیم. قرار است دوستان خوب و کاربلد دیگری به مجموعه باشگاه اضافه شوند، چرا که در بعضی از پست ها خلاء هایی وجود دارد.

امیری در خصوص اینکه استراماچونی چه زمانی قرار است به ایران بازگردد، گفت: این سؤال را باید از آقای خلیل زاده بپرسید، چون من خیلی دقیق خبر ندارم. امیدوارم در کنار هم بتوانیم مسائل استقلال را حل کنیم و تیمی داشته باشیم که تمام استقلالی ها می خواهند.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30597

به "امیری: باید ببینیم در چه زمینه هایی می توان به استقلال یاری کرد، خلیل زاده دوست 20 ساله من است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: باید ببینیم در چه زمینه هایی می توان به استقلال یاری کرد، خلیل زاده دوست 20 ساله من است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید