پیشنهاد به مسی؛ جام جهانی 2026 را می خواهی باید در این تیم بازی کنی!

به گزارش مهسان بلاگ، ماریو کمپس به مسی توصیه کرد که اگر بخواهد در جام جهانی بعدی بازی کند باید چه کار کند.

پیشنهاد به مسی؛ جام جهانی 2026 را می خواهی باید در این تیم بازی کنی!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست قهرمانی در جام جهانی 2022 را به لطف درخشش مسی به دست آورد. قهرمانی در جام جهانی افتخاری بود که مسی آن را کم داشت و خاتمه توانست در قطر آن را هم به دست آورد. مسی اخیرا نیز توانست شمار گل های ملی خود را سه رقمی نماید و اولین بازیکن تاریخ از آمریکای جنوبی گردد که توانسته در دیدارهای ملی بیش از صد گل به ثمر برساند. به نظر می رسد او دورخیز نموده تا بتواند در یک دوره دیگر جام جهانی نیز بازی کند.

ماریو کمپس در سال 1978 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد و با دو گل در فینال، جام قهرمانی را برای کشورش کسب کرد. او به مسی توصیه کرد اگر می خواهد در جام جهانی بعدی بازی کند بهتر است در فرانسه بماند.

جام جهانی بعدی در سال 2026 در آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار می گردد. ماریو کمپس مهاجم سابق ریورپلاته، روزاریو و والنسیا معتقد است که برترین چیز برای مسی ادامه حضور در پاری سن ژرمن است.

کمپس در مصاحبه با TyC گفت: اگر مسی می خواهد در جام جهانی بعدی بازی کند، بهتر است در فرانسه بماند. در لیگ فرانسه، مسی می تواند به شیوه خود بازی کند و استراحت بیشتری داشته باشد. او باید در این سن و سال به استراخت خود بیشتر اهمیت بدهد. مسی هنوز هم می تواند بدود و در صورت لزوم بازیکنان مقابل را از سد راه خود بردارد. هیچ نگرانی وجود ندارد که او نتواند مثل قبل بازی کند. او در پاری سن ژرمن با اشتیاق بازی می نماید و به خوبی برای ادامه حضور در تیم ملی آماده می گردد.

لیونل مسی بعد از دو دهه حضور در بارسلونا تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و راهی پاری سن ژرمن شد.

مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می نماید. او عملکرد خوبی در این تیم نداشته و بسیار بعید است که قرارداد او با تیم پاریسی تمدید گردد. درباره تیم بعدی مسی حدس های زیادی وجود دارد. خبر بازگشت او به جمع آبی اناری ها هم جدی است و طرفداران تیم بسیار دوست دارند که او دوباره به تیم برگردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109290

به "پیشنهاد به مسی؛ جام جهانی 2026 را می خواهی باید در این تیم بازی کنی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد به مسی؛ جام جهانی 2026 را می خواهی باید در این تیم بازی کنی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید