پیش بینی رگبار و رعدوبرق طی 5 روز آینده در بعضی نقاط کشور ، وزش باد شدید در شرق

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش بینی وقوع رگبار و رعد و برق در بعضی نقاط کشور طی 5 روز آینده اطلاع داد.

پیش بینی رگبار و رعدوبرق طی 5 روز آینده در بعضی نقاط کشور ، وزش باد شدید در شرق

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا گفت: امروز و فردا (پنجشنبه و آدینه) بویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در بعضی نقاط جنوب و غرب کرمان، جنوب و شرق بوشهر، جنوب فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان پتانسیل رشد ابرهای جوششی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت وجود دارد.

وی اضافه کرد: طی 5 روز آینده به تناوب در ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران، شرق گیلان، تهران و سمنان و آدینه و شنبه (29 و 30 مرداد) در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل هم در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید نمود: از شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شمالی شدن جریان هوا در استانهای ساحل خرر، بویژه در دامنه ها و ارتفاعات، بارش باران گاهی با رعد و برق پیش بینی می گردد. پدیده غالب در شرق کشور بویژه منطقه زابل، طی 5 روز آینده وزش باد شدید است که گاهی با گرد و خاک همراه خواهد بود. بعلاوه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی 3 روز آینده مواج است.

ضیائیان درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران آدینه (29 مرداد) صاف گاهی وزش باد در بعداز ظهر قسمتی ابری با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد و طی شنبه(30 مرداد) صاف تا نیمه ابری در اواسط روز وزش باد با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 37 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

faceraz.ir: فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 94005

به "پیش بینی رگبار و رعدوبرق طی 5 روز آینده در بعضی نقاط کشور ، وزش باد شدید در شرق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی رگبار و رعدوبرق طی 5 روز آینده در بعضی نقاط کشور ، وزش باد شدید در شرق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید