کره شمالی: ممکن است دوستی کیم جونگ اون با ترامپ تا سرانجام امسال به اتمام برسد ، سرانجام امسال آخرین مهلت مذاکره با امریکاست

به گزارش مهسان بلاگ، پیونگ یانگ بامداد یکشنبه در خصوص اتمام دوستی میان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تا سرانجام امسال هشدار داد.

کره شمالی: ممکن است دوستی کیم جونگ اون با ترامپ تا سرانجام امسال به اتمام برسد ، سرانجام امسال آخرین مهلت مذاکره با امریکاست

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) بیان کرد که هیچ پیشرفتی در روابط پیونگ یانگ و واشنگتن بوجود نیامده و خصومت هایی که می تواند منجر به تبادل آتش گردد، همچنان ادامه دارد.

کیم یونگ چول مقام ارشد دولت کره شمالی در بیانیه ای متذکر شد که این یک اشتباه است اگر آمریکا تاریخ اتمام دوستی میان کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را که تا خاتمه امسال است ، نادیده بگیرد.

وی ادامه داد که رهبر کره شمالی خاتمه امسال را مهلت زمانی برای مذاکره با امریکا معین کرد.

یونگ چول قبل از نشست دوم بین ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام در ماه فوریه که با شکست همراه بود، به عنوان نماینده مذاکرات هسته ای کره شمالی در آمریکا مشغول به فعالیت بود.

دور اول مذاکرات هسته ای میان رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی در سال 2018 در سنگاپور برگزار گردید که نتیجه ای در برنداشت.

دور دوم مذاکرات نیز در هانوی پایتخت ویتنام برگزار گردید که به شکست ختم شد. ترامپ و کیم بار سوم در منطقه غیرنظامی در مرز دو کره ملاقات کردند و از آن به بعد به دلیل عدم پایبندی واشنگتن به تعهداتش در مقابل کره شمالی، هیچ گونه پیشرفتی در روابط دو کشور حاصل نشد است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: انتخاب
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27430

به "کره شمالی: ممکن است دوستی کیم جونگ اون با ترامپ تا سرانجام امسال به اتمام برسد ، سرانجام امسال آخرین مهلت مذاکره با امریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی: ممکن است دوستی کیم جونگ اون با ترامپ تا سرانجام امسال به اتمام برسد ، سرانجام امسال آخرین مهلت مذاکره با امریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید