هوای تهران سالم است، سامانه بارشی جدید وارد کشور می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه شرایط هوای تهران برای امروز و فردا در شرایط سالم قرار گرفته است گفت: از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد.

هوای تهران سالم است، سامانه بارشی جدید وارد کشور می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز های آینده، گفت: امروز در شمال شرق، مناطقی از شرق، استان های ساحلی خزر، استان اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران و وزش باد و روی نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.

وی با بیان اینکه برای استان هرمزگان، جنوب استان های فارس، کرمان و نواحی شرقی خلیج فارس بارندگی به صورت رگبار و رعد و برق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد، اضافه نمود: فردا و پس فردا هم در تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید خواهیم داشت.

نقشینه ادامه داد: برای بعضی نقاط از غرب ارتفاعات رشته کوه البرز هم فردا و پس فردا بارش های پراکنده ای رخ می دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پنج شنبه بارش پراکنده در شمال شرق خواهیم داشت، گفت: از اواخر وقت پنج شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور خواهد شد و روز آدینه نیمه غربی ایران را در بر می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از بعد از ظهر آدینه علاوه بر نیمه غربی بارش ها به شمال شرق و شرق هم کشیده خواهد شد، اضافه نمود: در مناطق سردسیر نیز بارش برف و برای جنوب کشور همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

نقشینه با بیان اینکه برای تهران آسمان نیمه ابری پیش بینی می گردد، توضیح داد: احتمال وزش باد های شدید موقتی و بارش های پراکنده باران هم وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بیشینه دمای مهرآباد امروز 9 درجه و کمینه دمای مهرآباد 3 درجه پیش بینی شده است، گفت: فردا هم تهران نیمه ابری است بعد از ظهر چهارشنبه افزایش ابر پیش بینی می گردد.

نقشینه با بیان اینکه آدینه تهران بارانی خواهد بود، اضافه نمود: شاخص هوای تهران امروز و فردا در شرایط سالم قرار گرفته است.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: همدان با دمای منفی 3 درجه خنک ترین و بندرعباس با دمای 25 درجه گرم ترین مراکز استانی بوده اند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29001

به "هوای تهران سالم است، سامانه بارشی جدید وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران سالم است، سامانه بارشی جدید وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید