هویسترا: استفاده از VAR از این مرحله استاندارد دوگانه ایجاد می نماید، گل زودهنگام نیمه دوم امید ما را نابود کرد

به گزارش مهسان بلاگ، پیتر هویسترا مربی هلندی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان اعتقاد دارد که گل زود هنگام پرسپولیس در نیمه دوم تمام امید تیمش را نابود نموده است.

هویسترا: استفاده از VAR از این مرحله استاندارد دوگانه ایجاد می نماید، گل زودهنگام نیمه دوم امید ما را نابود کرد

به گزارش خبرنگاران، پیتر هویسترا یاری مربی هلندی پاختاکور ازبکستان در نشست خبری پس از ملاقات برابر پرسپولیس گفت: کارت قرمز ماشاریپوف بازی را نابود کرد. من دقیقاً متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاد و باید آن صحنه را دوباره ببینم. در کل آن کارت قرمز شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

وی اضافه نمود: کاپیتان ما معمولاً ستاره ماست و از اینکه آن کارت قرمز زودهنگام را گرفت خود را مقصر می داند. شاید داور باید به جای کارت قرمز، کارت زرد می داد. صحنه مشابهی در بازی اول رخ داد که داور کارت قرمز نداد و بازیکن خاطی را با کارت زرد مجازات کرد.

مربی تیم فوتبال پاختاکور اعلام نمود: آن گل زودهنگام نیمه دوم تمام امید ما را نابود کرد. من به بازیکنانم افتخار می کنم که در این رقابت ها چهره خوبی از خود و فوتبال ازبکستان به نمایش گذاشتند.

هویسترا درباره استفاده از یاری داور ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در خصوص VAR باید بگویم که نمی دانم چرا از این مرحله به کار برده می گردد، این مسئله استاندارد دوگانه در مسابقات ایجاد می نماید.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 62830

به "هویسترا: استفاده از VAR از این مرحله استاندارد دوگانه ایجاد می نماید، گل زودهنگام نیمه دوم امید ما را نابود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هویسترا: استفاده از VAR از این مرحله استاندارد دوگانه ایجاد می نماید، گل زودهنگام نیمه دوم امید ما را نابود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید