پیرلو: بی ثباتی بالوتلی مرا ناامید نموده اما او هنوز هم بازیکن خاصی است

به گزارش مهسان بلاگ، هافبک پیشین تیم ملی ایتالیا و یوونتوس اعتراف کرد که از تماشای فراز و نشیب های دوران بازیگری هموطن پرحاشیه اش متأسف است اما هنوز هم در او پتانسیل بازگشت به اوج را می بیند.

پیرلو: بی ثباتی بالوتلی مرا ناامید نموده اما او هنوز هم بازیکن خاصی است

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو انتظار داشته که ماریو بالوتلی این روزها جزو بهترین بازیکنان جهان باشد، اما این مهاجم 25 ساله او را ناامید نموده است.

سوپرماریو پس از دو سه فصل کم فروغ در فوتبال اروپا که میان تیم های میلان و لیورپول رد و بدل شد، حالا در آستانه ترک آنفیلد قرار گرفته است، چرا که عملکردش در میلان طی فصل گذشته ضعیف تر از آن بود که بتواند نظر یورگن کلوپ، سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید را جلب کند. در واقع به همین دلیل بود که میلان حاضر نشد قرارداد قرضی بالوتلی را قطعی کند و او را به صاحبش، لیورپول پس داد، تیمی که در آنجا هم شانسی برای به میدان رفتن ندارد.

با این حال پیرلو می گوید هنوز به اوج گیری دوباره هم تیمی قدیمی اش در تیم ملی ایتالیا امیدوار است. او به میرر گفت: بالوتلی مرا ناامید می نماید، اما من هنوز هم او را دوست دارم. رفتار او مسری است. زمانی که او را در حال آمدن به تمرینات ایتالیا می دیدم، با آن چهره خندانش، ناخودآگاه زیر خنده می زدم و به این فکر می کردم که او دارد به چه چیزی فکر می نماید. به این فکر می کردم که این بار او می خواهد چه کار کند؟

پیرلو ادامه داد: ماریو نباید صرفاً یک شخصیت جنجالی و خبرساز برای داستان سازی رسانه ها باشد. نباید از یاد ببریم که او چه بازیکن خاصی است. من با بهترین مهاجمان جهان بازی نموده ام و می توانم به شما بگویم که ماریو همه ویژگی های لازم برای قرار دریافت در میان بهترین مهاجمان جهان را دارد. در واقع من انتظار داشتم که او الان جزو آنها باشد، چون جایگاهش آنجاست. برای ماریو دیگر زمانی نمانده که بخواهد هدر بدهد.

هافبک پیشین یوونتوس که این روزها برای تیم نیویورک اف سی آمریکا بازی می نماید، با یادآوری روزهایی که بالوتلی کم سن وسال تر بود، اضافه نمود: او برای باشگاه های بزرگی بازی نموده است و به آسانی نمی توان فراموش کرد که تنها 25 ساله است. ماریو هنوز زمان دارد که خودش را به اوج برساند، اما باید تیم بعدی اش را با دقت بیشتری انتخاب کند. من چیزهایی درباره او و چین خوانده ام. همه ما برای لیگ چین احترام قائلیم، اما فکر نمی کنم که درست باشد ماریو به آنجا برود.

پیرلو در سرانجام تأکید کرد: اگر او در تیم بعدی اش بتواند دو سه فصل خوب بازی کند، تازه 28 ساله می گردد و باز هم وقت خواهد داشت تا به یکی از تیم های طراز اول اروپا ملحق گردد. من برای ماریو دیگر توصیه و نصیحتی ندارم. او خودش توانایی هایش را می داند و از این لحظه به بعد همه چیز با خودش است.

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31835

به "پیرلو: بی ثباتی بالوتلی مرا ناامید نموده اما او هنوز هم بازیکن خاصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: بی ثباتی بالوتلی مرا ناامید نموده اما او هنوز هم بازیکن خاصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید